Dejan
"Dil
Objasnio sam u proslom clanku sistem kako se maznjava i kako cemo se zaduziti ali sta vredi kad ovaj narod vise veruje u lazi ! Zato onda i ovo tako olako prolazi !!!"
Na koji članak misliš?
Pls, ostavi link toga članka i komentara da možemo da pročitamo.
Objasnio sam u proslom clanku sistem kako se maznjava i kako cemo se zaduziti ali sta vredi kad ovaj narod vise veruje u lazi ! Zato onda i ovo tako olako prolazi !!!
Gradonačelnik Budimpešte koji je danas u poseti Beogradu je danas u Beogradu izjavio :"Ne želimo da se "ovakva strahota " poput Beograda na vodi dogodi kod nas."
Ore drumove... Kraljeviću Narko.
Auto-put kroz Prokletije (ko je putovao tuda zna zašto se tako zovu) koštao je 6 (ŠEST) miliona dolara po km. Gradili ga Amerikanci...
U tim planinama nema 100m ravnice, sve su oštre litice, vijadukti i mostovi.
A kako da se bogati SNS elita? Bice jos skuplje jer svi uzimaju deo zarade! Ova vrsta pljacke traje decenijama dok je AV ovo podigao na najveci moguci nivo! Kada uzfale pare ti nesto raskopaj gradi i sl.zarada je desetostruko veca i svi zadovoljni! Narod...ko njega piti daj mu neku kosku da glodje i cao!
Цена је увећана због корупције, а корупција је, уз идентитетске политике, суштина демократије. Борба против корупције је у демократском друштву узалудна јер је корупција начин на који оно функционише. Имате примере за то свуда по "демократском" свету, где је корупција озакоњена и зове се лобирање. У седишту ЕУ у Бриселу постоји 25000 лобиста, а у Америци им се ни броја не зна.
Некадашњи градоначелник НС, Јован Дејановић, је баш за ваш медиј објаснио суштину оног система који није ништа ваљао, али из кога нам је остало толико тога. Погледајте, па ћете видети како се борило против корупције, развијао град, Војводина и цела бивша Југа.
Грађевинске оперативе која би градила нема јер је све продато "контроверзним бизнисменима" који су предузећа очерупали, одвели у стечај, а радници су или у пензији или у иностранству. Због тога не само да граде Кинези, него и Азербејџанци, Румуни и многе друге нације.
Демократија у крајњој линији значи смрт државе и грађана, јер људи прво осиромаше, па скроз пропадну, беже буквално трбухом за крухом, прво у веће градове, па у иностранство. Ником не пада на памет да има децу, али владајућу елиту то ни мало не интересује, они мажњавају паре, без обзира ко је на власти. Сетите се Веље Илића који је рекао да је уговор за ауто-пут тајна. Вучић ради то исто и ко год дође после Вучића радиће исто.
Razmere pljačke i korupcije u ovoj jadnoj zemlji su tolike da zdrav razum to ne može da shvati. Ali kako bi se drugačije vozili MClareni, lambordžini, ferari, odakle? Zatvori će biti mali!!!!
Jel' znate koliko je poskupeo parizer za sendvice, molicu lepo, pa margarin, pa "narodni hleb", a da ne pricam o poskupljenju komunalija za one koji zive u Trafo stanici i glasaju, pa benzin, pa pomoc Dodik-u oko "organizacije" glasanja kod nas, pa novi izbori... itd. Sve to kosta i treba nam novaca!
„Osnovna vrednost za taj posao i količinu je 50 miliona evra. To su tržišne cene za koje je dogovoreno da se uvećaju na 75 miliona evra, od 25 miliona, 10 miliona za stranku, 15 miliona za Zvonka, mene i podizvođače“
Ovaj put se gradi kroz veoma kratku i tešku deonicu. 160 km je kratko, a teško se ugraditi u realnu vrednost radova. Bolje bi bilo da se put nazove SNS osmeh.
Vrlo je jednostavno, porasli su im apetiti pa hoce da zaradjuju (citaj kradu) enormne cifre jer im se moze. Nece vise da rade po 3 projekta da bi namirili apetit vec iz jednog odmah!
Narod ko narod, ovce za sisanje, kojem malo pricas o kosovu, malo Expo, o povecanju plata i ovce same idu na sisanje!
Ne razumete Vi to sa 021 … imate cenu gradnje i cenu ugradnje !
Realna cena gradnje je 660 miliona € + ugradnja = 2 milijarde €
Eto sad sam Vam objasnio !!! Pozdrav
U izgradnji ne učestvuju domaća građevinska preduzeća zato što su: a. spori, b. ošljaroši i c. u dilu sa "nadzornim" organima pa koriste materijal najlošijeg kvaliteta eda li bi što više love ostalo u njihovim džepovima. Evo, u Novom Sadu rade dve uličice od po nepunih 200 metara već više od godinu i po dana. Za ovaj put od 162 km bi im, tim tempom, trebalo 243 godine.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Halo Bing, cena? Prava sitnica": O tome koliko je osnovana paprena cena "Osmeha Vojvodine"
Autor: Danas, Nova ekonomija
Novi Sad
•14.02.2024.
•08:48
Komentari 22
Dejan Dejan
"Dil
Objasnio sam u proslom clanku sistem kako se maznjava i kako cemo se zaduziti ali sta vredi kad ovaj narod vise veruje u lazi ! Zato onda i ovo tako olako prolazi !!!"
Na koji članak misliš?
Pls, ostavi link toga članka i komentara da možemo da pročitamo.
@Narko Kraljević
Dejan
Plaćač poreza
Limanac
VVV
Auto-put kroz Prokletije (ko je putovao tuda zna zašto se tako zovu) koštao je 6 (ŠEST) miliona dolara po km. Gradili ga Amerikanci...
U tim planinama nema 100m ravnice, sve su oštre litice, vijadukti i mostovi.
C
Сима страхота
Некадашњи градоначелник НС, Јован Дејановић, је баш за ваш медиј објаснио суштину оног система који није ништа ваљао, али из кога нам је остало толико тога. Погледајте, па ћете видети како се борило против корупције, развијао град, Војводина и цела бивша Југа.
Грађевинске оперативе која би градила нема јер је све продато "контроверзним бизнисменима" који су предузећа очерупали, одвели у стечај, а радници су или у пензији или у иностранству. Због тога не само да граде Кинези, него и Азербејџанци, Румуни и многе друге нације.
Демократија у крајњој линији значи смрт државе и грађана, јер људи прво осиромаше, па скроз пропадну, беже буквално трбухом за крухом, прво у веће градове, па у иностранство. Ником не пада на памет да има децу, али владајућу елиту то ни мало не интересује, они мажњавају паре, без обзира ко је на власти. Сетите се Веље Илића који је рекао да је уговор за ауто-пут тајна. Вучић ради то исто и ко год дође после Вучића радиће исто.
zztop
Peđa
Deda Mile
Misko
Zovem se Stevo
E taj Musa Kesedžija, on najviše ište.
Del Boy
Miki
sale
Raša
Koferce
Narod ko narod, ovce za sisanje, kojem malo pricas o kosovu, malo Expo, o povecanju plata i ovce same idu na sisanje!
Nisu oni krivi, krivi smo mi!
El
Realna cena gradnje je 660 miliona € + ugradnja = 2 milijarde €
Eto sad sam Vam objasnio !!! Pozdrav
021
Plaćač poreza
Nemanja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H