Autor: Danas, Nova ekonomija

Novi Sad
14.02.2024.
08:48
Ne postoji realna osnova da "Osmeh Vojvodine" košta koliko su nadležni najavili, a to je, za sada, dve milijarde evra.
  • Dejan Dejan

    14.02.2024 13:36
    Re Dejan
    Dejan
    "Dil
    Objasnio sam u proslom clanku sistem kako se maznjava i kako cemo se zaduziti ali sta vredi kad ovaj narod vise veruje u lazi ! Zato onda i ovo tako olako prolazi !!!"

    Na koji članak misliš?
    Pls, ostavi link toga članka i komentara da možemo da pročitamo.
  • @Narko Kraljević

    14.02.2024 13:00
    razuma bez
    Put kroz prokletije kostao je 6 miliona dolara po kilometru i zavrsen je u roku od 3 godine...
  • Dejan

    14.02.2024 12:32
    Dil
    Objasnio sam u proslom clanku sistem kako se maznjava i kako cemo se zaduziti ali sta vredi kad ovaj narod vise veruje u lazi ! Zato onda i ovo tako olako prolazi !!!
  • Plaćač poreza

    14.02.2024 12:26
    Gradonačelnik Budimpešte koji je danas u poseti Beogradu je danas u Beogradu izjavio :"Ne želimo da se "ovakva strahota " poput Beograda na vodi dogodi kod nas."
  • Limanac

    14.02.2024 12:04
    Za desetak godina ima da se cesemo I gde nas ne svrbi.
  • VVV

    14.02.2024 12:01
    Narko Kraljević
    Ore drumove... Kraljeviću Narko.
    Auto-put kroz Prokletije (ko je putovao tuda zna zašto se tako zovu) koštao je 6 (ŠEST) miliona dolara po km. Gradili ga Amerikanci...
    U tim planinama nema 100m ravnice, sve su oštre litice, vijadukti i mostovi.
  • C

    14.02.2024 11:12
    C
    A kako da se bogati SNS elita? Bice jos skuplje jer svi uzimaju deo zarade! Ova vrsta pljacke traje decenijama dok je AV ovo podigao na najveci moguci nivo! Kada uzfale pare ti nesto raskopaj gradi i sl.zarada je desetostruko veca i svi zadovoljni! Narod...ko njega piti daj mu neku kosku da glodje i cao!
  • Сима страхота

    14.02.2024 10:55
    Корумпирани "осмех"
    Цена је увећана због корупције, а корупција је, уз идентитетске политике, суштина демократије. Борба против корупције је у демократском друштву узалудна јер је корупција начин на који оно функционише. Имате примере за то свуда по "демократском" свету, где је корупција озакоњена и зове се лобирање. У седишту ЕУ у Бриселу постоји 25000 лобиста, а у Америци им се ни броја не зна.
    Некадашњи градоначелник НС, Јован Дејановић, је баш за ваш медиј објаснио суштину оног система који није ништа ваљао, али из кога нам је остало толико тога. Погледајте, па ћете видети како се борило против корупције, развијао град, Војводина и цела бивша Југа.
    Грађевинске оперативе која би градила нема јер је све продато "контроверзним бизнисменима" који су предузећа очерупали, одвели у стечај, а радници су или у пензији или у иностранству. Због тога не само да граде Кинези, него и Азербејџанци, Румуни и многе друге нације.
    Демократија у крајњој линији значи смрт државе и грађана, јер људи прво осиромаше, па скроз пропадну, беже буквално трбухом за крухом, прво у веће градове, па у иностранство. Ником не пада на памет да има децу, али владајућу елиту то ни мало не интересује, они мажњавају паре, без обзира ко је на власти. Сетите се Веље Илића који је рекао да је уговор за ауто-пут тајна. Вучић ради то исто и ко год дође после Вучића радиће исто.
  • zztop

    14.02.2024 10:51
    Ne vredi pitati vesića doživotni v.d. drobnjak bi to bolje objasnio ...
  • Peđa

    14.02.2024 10:49
    Razmere pljačke i korupcije u ovoj jadnoj zemlji su tolike da zdrav razum to ne može da shvati. Ali kako bi se drugačije vozili MClareni, lambordžini, ferari, odakle? Zatvori će biti mali!!!!
  • Deda Mile

    14.02.2024 10:23
    Pa LapDrp ekipa mora negde da se ugradi , Nema Rio Kintosa al ima Expo i osmeh.
  • Misko

    14.02.2024 10:14
    Zna se koje kod nas broj 1 a ko je sir Oliver.
  • Zovem se Stevo

    14.02.2024 10:12
    INAČE
    Pola pije, pola Šarcu daje, a tu je i Musa Kesedžija.
    E taj Musa Kesedžija, on najviše ište.
  • Del Boy

    14.02.2024 09:50
    Pa sta...
    Jel' znate koliko je poskupeo parizer za sendvice, molicu lepo, pa margarin, pa "narodni hleb", a da ne pricam o poskupljenju komunalija za one koji zive u Trafo stanici i glasaju, pa benzin, pa pomoc Dodik-u oko "organizacije" glasanja kod nas, pa novi izbori... itd. Sve to kosta i treba nam novaca!
  • Miki

    14.02.2024 09:27
    Pa sta?
  • sale

    14.02.2024 09:18
    razuma bez
    „Osnovna vrednost za taj posao i količinu je 50 miliona evra. To su tržišne cene za koje je dogovoreno da se uvećaju na 75 miliona evra, od 25 miliona, 10 miliona za stranku, 15 miliona za Zvonka, mene i podizvođače“
  • Raša

    14.02.2024 09:17
    Osmeh vojvodine
    Ovaj put se gradi kroz veoma kratku i tešku deonicu. 160 km je kratko, a teško se ugraditi u realnu vrednost radova. Bolje bi bilo da se put nazove SNS osmeh.
  • Koferce

    14.02.2024 09:06
    Vrlo je jednostavno, porasli su im apetiti pa hoce da zaradjuju (citaj kradu) enormne cifre jer im se moze. Nece vise da rade po 3 projekta da bi namirili apetit vec iz jednog odmah!
    Narod ko narod, ovce za sisanje, kojem malo pricas o kosovu, malo Expo, o povecanju plata i ovce same idu na sisanje!

    Nisu oni krivi, krivi smo mi!
  • El

    14.02.2024 09:04
    Ne razumete Vi to sa 021 … imate cenu gradnje i cenu ugradnje !
    Realna cena gradnje je 660 miliona € + ugradnja = 2 milijarde €
    Eto sad sam Vam objasnio !!! Pozdrav
  • 021

    14.02.2024 09:02
    U izgradnji ne učestvuju domaća građevinska preduzeća zato što su: a. spori, b. ošljaroši i c. u dilu sa "nadzornim" organima pa koriste materijal najlošijeg kvaliteta eda li bi što više love ostalo u njihovim džepovima. Evo, u Novom Sadu rade dve uličice od po nepunih 200 metara već više od godinu i po dana. Za ovaj put od 162 km bi im, tim tempom, trebalo 243 godine.
  • Plaćač poreza

    14.02.2024 08:59
    Prave put tamo gde nema ljudi. Ostala samo staračka domaćinstva.
  • Nemanja

    14.02.2024 08:54
    Koliko njih se ugradjuje jos je i jeftino

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna